شرایط و اصول بازگرداندن کالا

قوانین بازگشت کالا در اورکازون

اورکازون تمام تلاش خود جهت جلب رضایت مشتریان عزیز را بکار گرفته تا برای کاربر خود یک تجربه کاربری عالی ایجاد کند و تا پایان مراحل سفارش و بعد از آن پاسخگوی آنها باشد اما وضع قوانین جهت پیشگیری از سوء استفاده سودجویان اجتناب ناپذیر بوده و نیاز است قوانینی جهت بازگشت کالا وضع شده و پروسه بازگشت کالا طبق قوانین زیر پیگیری شود.

توجه : مشتریان عزیز توجه داشته باشند که قبل از خرید هر محصول تحقیقات کافی در زمینه کارایی ، نظرات کاربران استفاده کننده از این کالا در وبسایت های دیگر و در اورکازون، نحوه کار وسیله خریداری شده و … به عمل آورند و کالای خود را بعد از تحقیقات کافی انتخاب نمایند و به طور کامل از نقاط ضعف و قوت کالاو یا محصولی که خریداری می کنند اطمینان حاصل نموده و با آگاهی از این شرایط خرید نمایند.

مشتریان عزیز توجه داشته باشند : امکان مرجوع نمودن سفارشات و کالای دریافتی از وب سایت اورکازون تا 48 ساغت بعد از دریافت کالا ( 2 روز ) ممکن بوده و در صورتی که زمان بیشتر از زمان مذکور سپری شود درخواست مرجوعی کالاها معتبر نبوده و مجموعه اورکازون وظیفه و مسئولیتی در قبال بررسی درخواست آن مشتری و قبول درخواست مرجوعی نخواهد داشت. در ضمن در صورتی که درخواست برگشت کالا قبول واقع شود ، وجه سفارش بعد از بازگشت کالا به اورکازون و بررسی آن از لحاظ فیزیکی و مطابقت با تصاویر تهیه شده قبل از ارسال سفارش به حساب مشتری بازگردانده خواهد شد.

( مشتری گرامی نیاز است پس از دریافت کالا و حداکثر تا 48 ساعت در صورت وجود مشکل ظاهری و فنی مراتب را به اورکازون گزارش دهد، در غیر این صورت درخواست مرجوعی معتبر نخواهد بود )

مشتریان عزیزی که اقدام به ثبت سفارش نموده و سفارش خود را دریافت نموده اند ، درخواست مرجوعی آن ها در یکی از حالت های زیر قابل بررسی می باشد.

۱. در حالتی که محصول دریافتی شما با محصول داخل وبسایت اورکازون تفاوت داشته باشد

در این حالت اورکازون موظف به پس گرفتن محصول اشتباه و ارسال دوباره محصول صحیح به مشتری با پرداخت هزینه های جانبی ارسال و بازگشت می باشد.

قبل از هرگونه باز کردن جعبه کالا ،‌کندن نایلون نگه دارنده ، برچسب پلمپ و … و بدون تغییر در ظاهر کالای دریافتی با اورکازون تماس حاصل نموده و مراتب را گزارش دهید. در این حالت تیم پشتیبانی اورکازون طی فرایندی مراتب را بررسی نموده و اقدامات بعدی در این باره به اطلاع شما خواهد رسید. در صورتی که صحت ادعای کاربر محرز شود، اورکازون درخواست مرجوعی را قبول نموده و تمام هزینه های ارسال و برگشت و .. سفارش را به عهده خواهد گرفت.

۲. اشکال فیزیکی

در این حالت اورکازون موظف به پس گرفتن و تعویض محصول طبق شرایط زیر و پرداخت هزینه های بازگشت و ارسال دوباره کالا است.

در صورتی که پس از باز نمودن کالا اشکال فیزیکی، شکستگی، سوراخ غیر معمول و پارگی و موارد از این دست ، در کالا وجود داشته باشد، به وسیله ی تماس با ما در اورکازون مراتب را گزارش داده و هیچ گونه عملی در جهت تعمیر کالا انجام ندهید. مراتب اشکال فیزیکی کالای شما توسط تیم پشتیبانی اورکازون بررسی خواهد شد و اقدامات بعدی در مورد سفارش به اطلاع مشتری خواهد رسید. در صورتی که صحت ادعای کاربر در این مورد محرز شود، اورکازون تمام هزینه های ارسال و برگشت و.. سفارش را به عهده خواهد گرفت. توجه داشته باشید که : اورکازون قبل از ارسال هر سفارش عکس ها و تست هایی از سفارش تهیه نموده و آن ها در آرشیو اطلاعاتی خود بایگانی خواهد کرد و در صورتی که محرز شود کاربر به عمد تغییرات و یا تعمیراتی در کالا انجام داده و یا کالا بعد از دریافت توسط کاربر صدمه دیده (‌ به عمد یا غیر عمد ) ، در این صورت مجموعه اورکازون حق دارد در خصوص ادعای کاربر مذکور دعوی شکایت کرده و مراتب را جهت بررسی در اختیار مراجع قضایی قرار دهد.

کاربران گرامی توجه داشته باشید که قبل از خرید دقت و تحقیقات لازم را داشته باشید چرا که امکان تعویض کالا به دلایل شخصی و سلیقه ای امکان پذیر نیست.

در موارد غیر از موارد بالا، اورکازون هیچ گونه تعهدی در قبال مرجوع نمودن کالای شما و بازپرداخت هزینه ی آن به عهده ندارد و در صورتی که مشتری دلیل موجه بازگشتی غیر از موارد بالا داشته باشد، اورکازون این مورد را بررسی خواهد نمود و در صورت امکان اقدامات لازم برای مرجوع نمودن کالا را اجرا خواهد کرد.

به طور کلی برای هر یک از کالاهای وب سایت اورکازون در صفحه ی خرید خود و در پنجره مربوط به افزودن به سبد خرید، ضمانت های قرارداده شده برای آن محصول نمایش داده شده است. در صورتی که محصول شما هر یک از ضمانت های گفته شده را نقض کند، مجموعه اورکازون در برابر آن مسئول خواهد بود. و فرایند احراز اشکال بوجود آمده را بررسی خواهد نمود…

هدف ما رضایت شماست.