روش های پرداخت و ارسال

سفارش ها در مجموعه اورکازون به روند زیر گرفته و پردازش خواهند شد:

سفارش ها در اورکازون از سه طریق پرداخت‌ آنلاین ، پرداخت‌درمحل و پرداخت‌غیرآنلاین( کارت به کارت ) امکان ثبت را دارند.توجه داشته باشید که ثبت سفارش در اورکازون را می توانید از صفحه ی سبد خرید و با زدن دکمه ” ادامه و .. “پس از تکمیل اطلاعات و ایجاد حداقل یک آدرس ، آغاز کنید.

روش پرداخت‌ آنلاین

پرداخت از طریق درگاههای پرداخت داخل وبسایت انجام می شود و پس از بازگشت کاربر به وبسایت اورکازون اطلاعات سفارش و پرداختی که انجام داده است در پنل او قابل رویت خواهد بود. پس از بررسی سفارش و تایید ، این سفارش به مرحله ی آماده سازی رفته و ارسال خواهد شد

پرداخت‌ در‌ محل

روش پرداخت در محل فقط برای کالاهای سنگین همچون لباسشویی و ظرفشویی و با تعداد کالای زیاد که توسط باربر فروشگاه ارسال میگردد امکان پذیر و به درخواست مشتری میباشد و 3 درصد از کل مبلغ به عنوان بیعانه دریافت و مابقی بعد از تحویل کالای سالم و درب منزل تسویه  می شود.

کارت به کارت(پرداخت‌غیرآنلاین)

افرادی که امکان پرداخت اینترنتی را ندارند می‌توانند وجه سفارش خود را به شماره کارت‌های قید شده در این قسمت کارت به کارت نمایند. جهت پرداخت به  صورت کارت به کارت می‌توانید از دستگاه های عابر بانک یا کارت به کارت اینترنتی استفاده نمایید. با این حال پرداخت از طریق درگاه پرداخت اینترنتی سایت اورکازون به علت میزان اتوماسیون بالای آن آسان‌تر و سریع‌تر است و اورکازون پیشنهاد می‌کند که از این روش جهت پرداخت استفاده نمایید

شماره حساب: 6086845 بانک قرض الحسنه رسالت به نام لقمان عارفی
شماره کارت: 5041721056475230 بانک قرض الحسنه رسالت به نام لقمان عارفی

شماره شبا : ‌IR30700001000116086845001

درخواست تغییرات در سفارش ثبت شده:

در صورتی که مشتری سفارشی ثبت نموده باشد، و وضعیت سفارش قبل از مرحله ی آماده سازی باشد ( هنوز به مرحله ی آماده سازی نرسیده باشد ) امکان تغییر اقلام سفارش به تعداد حداکثر ۳ بار وجود خواهد داشت و در صورتی که سفارش در مراحل بعد از مرحله ی آماده سازی باشند ، یعنی در مرحله تحویل به عامل انتقال ، در این مرحله امکان تغییر در اقلام سفارش وجود ندارد ، زیرا سفارش به عامل انتقال تحویل گشته و از دسترس فروشگاه خارج شده و به زودی به دست مشتری خواهد رسید و تغییر در سفارش در این حالت به مثابه اقدام به مرجوع نمودن کالا می باشد و کاربر در صورتی که علاقه مند باشد می تواند به کمک قوانین ارائه شده در بخش مرجوع نمودن کالاها اقدام نماید.

ضمانتنامه و گارانتی ها

فروشگاه اورکازون تمامی محصولات خود را با گارانتی های معتبر معرفی شده در صفحه ی محصول و همچنین ضمانت اصالت و سلامت محصول به مشتریان خود تقدیم می نماید. لازم به ذکر است که شرکت های گارانتی کننده ملزم به ارائه ی خدمات به مشتریان دارای کارت گارانتی میباشند و اورکازون فقط نماینده ی فروش محصولات بوده و در قبال خدمات پس ار فروش هیچ مسئولیتی برعهده ندارد.

نحوه آدرس دهی

مشتری در قبال آدرس دهی دقیق برای آدرسی که کالا به آن ارسال می شود موظف خواهد بود، و در صورتی که کالا به دلیل آدرس دهی غیر دقیق در اداره پست مرجوع گردد ، هزینه های ارسال دوباره و بازگرداندن کالا به عهده ی خود مشتری می باشد.

همچنین قوانین مرجوع نمودن کالا را از لینک زیر مطالعه بفرمایید :

بازگشت کالا

جهت اطلاع از قوانین برگشت کالا لینک زیر را کلیک نموده تا به صفحه مورد نظر راهنمایی شوید :

قوانین بازگشت کالا در اورکازون